معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۴ مشهد گفت: تاکنون هیچ تخلفی را در انتخابات شاهد نبوده ایم و هیچ پرونده قضایی درباره انتخابات هفته گذشته تشکیل نشده است.

هیچ پرونده قضایی درباره انتخابات هفته گذشته تشکیل نشده است

اسماعیل عندلیب با حضور در شعبه اخذ رای موسسه فرهنگی قدس در تریبون انتخاباتی قدس ضمن ادای احترام به تمامی شهدا به ویژه شهدای خدمت و امام خمینی (ره) درباره مشارکت دستگاه‌های اجرایی و قضایی در برگزار انتخابات عنوان کرد: دست‌اندرکاران انتخابات به حق تلاش ویژه‌ای را انجام داده اند که جای تشکر دارد و در کنار آن دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی انتظامی هم پای کارند.

وی افزود:  به لطف خدا در دور اول انتخابات شاهد برگزاری انتخابات سالم صحیح و بدون حاشیه‌ای بودیم و  امیدواریم امروز هم مثل هفته گذشته انتخابات به نحو صحیح و درست و به صحت و سلامت صورت بگیرد و هر آنچه که خداوند متعال مقدر کرده و مصلحت نظام و اسلام و شهدای انقلاب اسلامی است همان رقم بخورد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۴ مشهد تصریح کرد: خوشبختانه در انتخابات دوره اول ریاست جمهوری تخلفی که قابل توجه باشد نداشتیم و مسائل بسیار جزئی بود که  منتهی به تشکیل پرونده هم نشد و تذکرات جزئی داده شد و تاکنون هیچ تخلفی را شاهد نبوده ایم و هیچ پرونده قضایی تا کنون درباره انتخابات هفته گذشته تشکیل نشده است.

عندلیب ضمن اشاره به تایید به موقع انتخابات توسط شورای نگهبان گفت:به هر حال وظیفه دستگاه‌ها از جمله دستگاه قضایی همراهی و همیاری با مردم است و هر گاه مسئولین نظام ما به صورت مطلق در کنار مردم بوده اند حلاوت و شیرینیش را بیشتر مردم کشیدند و وظیفه همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کنار مردم و با مردم باشند و همواره مردم را در همه امور مختلف حمایت کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و قانون گذاری است و همواره تلاش می‌کند تا مشکلات را با پیشنهاد لوایح قضایی کمتر کند و  سعی بر این است به گونه‌ای عمل شود که مشکلات فرهنگی، مشکلات اجتماعی و مشکلات اقتصادی به حداقل برسد و همگرایی و در کنار هم بودن قوا می‌تواند به رفع مشکلات مردم کمک کند و با رفع مشکلات مردم به پویایی اهداف انقلاب اسلامی و سربلندی نظام مقدس در برابر دشمنان خارجی و داخلی موفق باشیم.

حضور کامل دستگاه قضا در جریان برگزاری انتخابات

در ادامه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد در تریبون انتخاباتی موسسه فرهنگی قدس گفت: دستگاه قضا حضور کامل دارد تا مشکلی در انتخابات  به وجود نیاید و در صورت وجود مواردی در اسرع وقت پیگیری‌های لازم براساس قوانین صورت بگیرد.  

محمدرضا فرزی با حضور در شعبه اخذ رای موسسه فرهنگی قدس در تریبون انتخاباتی قدس عنوان کرد:  انتخابات ریاست جمهوری با تلاش استانداری، فرمانداری مشهد مقدس، هیئت نظارت، هیئت اجرایی، نیروهای نظامی، انتظامی و سایر دست‌اندرکاران اجرای انتخابات به نحو مطلوب، شایسته، قانونمند و منطقی در حال برگزاری است و امیدواریم مردم با حداکثر مشارکت بهترین فرد را انتخاب کنند و این نظام مانند گذشته و بهتر از قبل بالنده‌تر و مستحکم‌تر و موفق‌تر به پیش رود.

وی افزود: عضویت مقامات قضایی در هیئت اجرایی انتخابات در قانون و مقررات وجود دارد و حضور مقامات قضایی در مشهد در بهترین وضعیت خودش قرار دارد و همراهی و همکاری مقامات قضایی، مقامات اجرایی، نظارت و سایر عوامل در جریان انتخابات قابل تحسین است.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد در پایان عنوان کرد: اگر مدیران ما با هم هماهنگ،   همدل و هم سخن باشند و همدیگر را حمایت کنند به جای اینکه انرژی صرف بعضی از حواشی شود تمام انرژی در راستای پیشبرد اهداف نظام به کارگیری می‌شود. در برگزاری انتخابات دوره اول ریاست جمهوری در مشهد پرونده‌ای تشکیل داده نشد و موارد جزئی حل و فصل شد و در این دوره هم که در حال اجرای آن هستیم دستگاه حضور کامل دارد تا مشکلی به وجود نیاید و در صورت وجود مواردی در اسرع وقت پیگیری‌های لازم براساس قوانین صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.